خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مسابقات بدنسازي مسترالمپيا 2009


Jay Cutlerجی کاتر با بدنی استثنایی، حجیم و کاملا کات با اقتدار توانست عنوان قهرمانی را از دکستر جکسون پس گرفته و خود را به عنوان سلطان بدنسازی جهان معرفی نماید. او اولین مسترالمپیایی است که توانسته عنوان خود را پس بگیرد.

قيمت 50000ريال

مسابقات بدنسازي مسترالمپيا 2009 مسابقات بدنسازي مسترالمپيا 2009
مسابقات بدنسازي مسترالمپيا 2009

 

 

مسابقات بدنسازي مسترالمپيا 2009 دودی وی دی

 

شامل دو حلقه دی وی دی منودار با کیفیت عالی

 

Jay Cutlerجی کاتر با بدنی استثنایی، حجیم و کاملا کات با اقتدار توانست عنوان قهرمانی را از دکستر جکسون پس گرفته و خود را به عنوان سلطان بدنسازی جهان معرفی نماید. او اولین مسترالمپیایی است که توانسته عنوان خود را پس بگیرد.

 

برانچ وارن: نایب قهرمانی شایسته

با بدنی کاملا حجیم و کات آنچنان قدرتمندانه روی صحنه ظاهر شد که حتی ناامیدی در چشمان مدعیان قهرمانی مشخص بود. هیچ یک از کارشناسان قبل از مسابقه او را حتی بین شش نفر پیش بینی نکردند اما او مقتدرانه در جایگاه دوم ایستاد.

دکستر جکسون: تیغ شکسته

دکستری که امسال تنها رقیب خود را فیل هید می دانست آنچنان بهت زده بود که کاملا در چشمنانش مشهود بود. به طور اجمالی او از سال گذشته بدن بهتری را به نمایش گذاشته بود اما تغییر نظر داوران به بدن های حجیم باعث شد که او پشت خط جی کاتلر استثنایی و برنچ وارن فوق العاده بماند.

کای گرینی: نتیجه ای عجیب

تنها کسی که می توانست در جایگاه بهتری قرار بگیرد همین کای گرینی بود. بدنی فوق العاده آماده با فیگورهایی کاملا مسلط که نمی توان او را شایسته این مقام دانست. خیلی ها او را نفر دوم مسابقه می دانستند.

فیل هید: خوش شانس مسابقه

شاید سر و صدا و تبلیغاتی که مجلات معتبر بدنسازی برای او به راه انداخته بودند این مقام را به او هدیه داد. چرا ویکتور مارتیز بسیار شایسته از او بود. فیل هید در مقایسه حجم و کات عضلانی با کای گرینی یک بازنده مطلق بود اما در مقایسه با ویکتور مارتینز می توان گفت که مورد لطف داوران قرار گرفت. در تمامی فیگورهای از پشت ویکتور مارتینز کاملا برتر بود.

ویکتور مارتینز: امیدوار

با کسب مقام ششم بازهم راضی بود چرا که با آسیب دیدگی شدید زانو و غم از دست دادن خواهرش بازهم نتیجه خوبی کسب کرد. هر چند که می توانست در مقامی بالاتر قرار بگیرد. او کسی است که به آینده کاملا امیدوار است و می تواند روزی پیش بینی رونی کلمن را محقق کند.

دنیس ولف: سقوط غول ژرمن

در نمایشی ناامید کننده او در بدترین جایگاه مورد تصور قرار گرفت. هیچ کس باور نمی کرد که او حتی در بین شش نفر نباشد اما او به پایین ترین مقام سقوط کرد.
2. Branch Warren
3. Dexter Jackson
4. Kai Greene
5. Phil Heath
6. Victor Martinez
7. Ronny Rockel
8. Toney Freeman
9. Hidetada Yamagishi
10. Moe El Moussawi
11. Melvin Anthony (tie)
11. Silvio Samuel (tie)
13. Gustavo Badell
14. Dennis James
15. Markus Ruhl
16. Troy Alves
16. Darrem Charles
16. Martin Kjellstrom
16. Bill Wilmore
16. Dennis Wolf
16. Joel Stubbs
16. Michael Kefalianos
16. Ahmad Haidar


قيمت : 60000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت