خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

پکیج مسابقات بوکس فلوید میودر


گلچینی از بهترین های فلوید میودر
قيمت 200000ريال

پکیج مسابقات بوکس فلوید میودر پکیج مسابقات بوکس فلوید میودر
پکیج مسابقات بوکس فلوید میودر

 

پکیج مسابقات بوکس فلوید میودر هشت دی وی دی

گلچینی از بهترین های فلوید میودر

«فلوید می‌ودر» با ارائه نمایشی حرفه ای، «ریکی هتون» را در 10 راند شکست داد تا عنوان قهرمانی سبک وزن جهان در شاخه (WBC) را نگه دارد و رکورد خود را به 39 پیروزی (بدون شکست) ارتقاء دهد.
«هتون» 29 ساله که اهل منچسترانگلیس است، پیش از این مسابقه، بدون شکست، 48 پیروزی را به نام خود ثبت کرده بود.
در نبردی که کارشناسان آن را بزرگ ترین رویارویی بوکسورهای بدون شکست در سبک وزن (زیر 66 کیلوگرام) از زمان مبارزه «اسکار دلاهویا» و «فیلیکس ترینیداد» در سال 1999 قلمداد کردند، «هتون» اکثر فشار خود را در راندهای اول وارد کرد و ضربات دست چپ او به این بوکسور امکان برتری داد.
قهرمان آمریکایی که در کشور خود به وضوح از حمایت کم تری میان تماشاچیان برخوردار بود، در راند دوم حمله به حریف را آغاز کرد و در راند چهارم مشت های سنگین دست راست خود را حواله سر «هتون» کرد.
«فلوید می‌ودر» که معمولا از او با عنوان بوکسوری از خودراضی یاد می شود، عمل کردی قابل تحسین داشت.
در راند دهم این قهرمان با دو ضربه چپ قوی «هتون» را به زمین انداخت اما پس از برخواستن هتون، در نهایت یک هوک چپ دیگر بود که ضربه نهایی را به بوکسور بریتانیایی وارد کرد و سکوت را در جمع طرف داران «هتون» حکم فرما ساخت.
مسابقه پس از گذشت یک دقیقه و 35 ثانیه از آغاز راند دهم متوقف شد.
ریکی هتون که از ناحیه بالای چشم راست دچار پاره گی پوست شده بود، پس از مبارزه درباره «فلوید می‌ودر» گفت: «او قوی ترین ضربه مشت را ندارد اما بسیار دقیق است، او با استفاده از ساعد برای ضربات اش فضا ایجاد می کرد و بالاخره هم کار خود را کرد.»
«فلوید می‌ودر» که 20 میلیون دالر (دو برابر هتون) در این مسابقه دست مزد گرفت، درباره هتون گفت: «او مطمئنا سخت ترین رقیبی بوده که تاکنون با او روبه رو شده ام. من مشت های زیادی به بدن او زدم اما او دوباره برمی گشت.
«می‌ودر» که هفت ماه قبل، پس از شکست دادن «اسکاردلاهویا» هم گفته بود که می خواهد از بوکس کناره گیری کند، بار دیگر این ادعا را تکرار کرد.
بر اساس آمار رسمی بیش از 4000 بریتانیایی برای تماشای این مبارزه در سالون حضور داشتند اما وقتی زنگ آغاز راند اول به صدا درآمد شمار تماشاچیان به بیش از سه برابر این رقم رسیده بود.

قيمت : 40000 ريال
قيمت : 120000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت